Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Promocja organiczna instytucji publicznej na Facebooku i Instagramie – WARSZTATY ONLINE

Szkolenie online jest w pełni interaktywne, to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych trenerów. Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia online posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do sal szkoleniowych.

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Umiejętność efektywnego poruszania się po Facebooku i Instagramie: tworzenia angażujących postów, przyciągających uwagę grafik do postów, tworzenie różnych rodzajów i form postów. Wykorzystanie potencjału wydarzenia, grup, live i video na Facebooku oraz Insta Story i siatki na Instagramie.
Przekazanie wiedzy uczestnikom w zakresie obsługi funkcjonalności organicznych na Facebooku i Instagramie oraz w zakresie strony firmowej, czyli fanpage.
Program: dzień 1 – Facebook (3h)

Podczas warsztatów uczestnik dowie się:

  • o najważniejszych elementach fanpage’a (ustawienia, nazwa użytkownika, CTA, informacje) oraz zasady jakimi dziś kieruje się Facebook,
  • i nauczy się jak wykonać grafiki z szablonów przy pomocy prostego program Canva.com (praktyczne ćwiczenia),
  • o rodzajach efektywnych postów oraz pozna wiele ciekawych inspiracji na nowe posty,
  • jakimi cechami powinien się odznaczać angażujący post i dlaczego nie wolno zapominać o relacjach,
  • czemu służy Creator Studio/Business Suite
  • o zaletach live i video jako formatów zasięgowych oraz atrakcyjnych dla odbiorców,
  • o znaczeniu wydarzenia do promocji eventów stacjonarnych lub/i online, ale nie tylko,
  • czemu służą Messenger Rooms
  • o zaletach płynących z działań na grupach oraz ich tworzenia.
Program: dzień 2 – Instagram (3h)

Podczas warsztatów opowiem o tym:

  • dlaczego warto prowadzić oficjalny profil na Instagramie,
  • jakie są cechy charakterystyczne tej platformy – zasady działania, formaty,
  • jak uzupełnić profil – poznamy jego elementy:
    • znaczenie bio,
    • nazwa profilu a nazwa firmy (imię, nazwisko),
    • kluczowy link,
    • zapisane relacje,
    • zdjęcie profilowe.
  • jak przełączyć profil osobisty na biznesowy/oficjalny,
  • jak dobierać #hashtagi i dlaczego są takie ważne,
  • co wybrać- grafikę czy zdjęcie i dlaczego,
  • czy warto łączyć Instagrama z Facebookiem,
  • czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie,
  • jak tworzyć ciekawa Insta Story:
    • z czego wynika tak duże zainteresowanie IS,
    • co możemy w nich komunikować,
    • jakich aplikacji używać, żeby je urozmaicić.
  • czym jest IGTV i jak go wykorzystać do promocji instytucji,
  • jak korzystać z Creatora Studio/Business Suite dla Instagrama.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Promocja organiczna instytucji publicznej na Facebooku i Instagramie – warsztaty online

    Czas trwania: 2 dni (w sumie 6 godzin zegarowych)
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed