Jak promować instytucję publiczną w mediach społecznościowych? – narzędzia do promocji i komunikacji
- uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
- przedstawienie liczących się platform mediów społecznościowych.
Uczestnicy dowiedzą się jak
- poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
- pisać posty, tworzyć treść i grafiki, żeby angażować,
- jaki powinien być tekst przeznaczony do internetu, żeby wpływać na pozycjonowanie strony,
- z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
- tworzyć wydarzenia i grupy na FB,
- planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
- ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
1. Przegląd i omówienia możliwości działań online i obowiązujących trendów.
2. Komunikacja – do kogo mówisz? Kto jest Twoim odbiorcą?
3. Content marketing – czym jest i jak go wykorzystać?
4. Media społecznościowe:
- przegląd platform: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn – omówienie ich potencjałów, zalet i kompatybilności z branżami, celami, grupami odbiorców.
- od czego zacząć działania,
- jak przygotować plan działań,
- jak zorganizować i usprawnić pracę.
5. Strona www – rodzaje i działanie, reklama w Google.
6. E-mail marketing – jak to działa, z jakich platform korzystać?
7. Webinary – jak je wykorzystać?
8. Video marketing – gdzie, jakie formaty, jak zacząć?
9. Influencer marketing.
10. Czym jest i czemu służy osobowość marki?
11. Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających planowanie postów.
12. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.
Beata Tomaszek
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w 2 dniach warsztatu (w sumie 6 godzin zegarowych), materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Comments are closed