Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu i radzenie sobie ze stresem – warsztaty dla instytucji publicznych

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
  • Zdobycie wiedzy na temat syndromu wypalenia zawodowego.
  • Poznanie sposobów przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
  • Nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem.
Dzięki szkoleniu każdy z uczestników będzie:

  • Będzie mógł sprawdzić na ile dotyczy go syndrom wypalenia zawodowego.
  • Będzie wiedział jak radzić sobie z syndromem wypalenia zawodowego.
  • Zwiększy skuteczność własnego działania poprzez umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych emocjonalnie.
  • Nabędzie umiejętności natychmiastowego obniżania napięcia emocjonalnego.
  • Nauczy się długofalowo radzić sobie ze stresem.
1. Identyfikacja syndromu wypalenia zawodowego.
  • Czym jest wypalenie zawodowe? Źródła syndromu wypalenia. Objawy syndromu.
  • Etapy wypalenia. Jak rozpoznać u siebie i innych? Czy syndrom wypalenia dotyczy mnie osobiście? – autodiagnoza.
2. Profilaktyka wypalenia zawodowego.
  • Zachowanie równowagi między życiem zawodowym i osobistym, jako element filozofii życiowej i praktyki zdrowego rozwoju.
  • Automotywacja – jak utrzymać własną motywację na wysokim poziomie. Przekonania wzmacniające. Siła dialogu wewnętrznego. Rozpoznawanie indywidualnych zasobów i sposobów regeneracji poziomu energii, rozpoznawanie listy własnych zasobów i kompetencji jako przyszłego źródła oparcia w trudnych sytuacjach.
3. Stres w pracy zawodowej.
  • Zebranie wiedzy na temat pojęcia stresu, jego źródeł, rodzajów (stres pozytywny i negatywny), objawy stresu, mitologia stresu.
  • Rozpoznanie indywidualnej mapy sytuacji stresowych i sposobów radzenia sobie z tymi sytuacjami – ze szczególnym uwzględnieniem miejsca wykonywanej pracy (autodiagnoza), podział na konstruktywne i nie konstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem, stres a osobowość.
  • Rozpoznanie mechanizmu powstawania emocji.
4. Szybkie techniki obniżania napięcia.
  • Wprowadzenie i nauka szybkich i doraźnych technik łagodzenia napięcia użytecznych w niespodziewanych sytuacjach, techniki NLP, regulacja oddechu, pozytywne przewartościowanie, koncentracja na problemie.
5. Techniki relaksacyjne.
  • Metoda wizualizacji, relaksacja neuromięśniowa Jacobsona i Morrisa.
6. Profilaktyka stresu.
  • Zasady zdrowego stylu życia, rozpoznawanie indywidualnych zasobów i sposobów regeneracji poziomu energii, rozpoznawanie listy własnych zasobów i kompetencji jako przyszłego źródła oparcia w trudnych sytuacjach.
Uczestnicy szkolenia biorą aktywny udział i ćwiczą na realnych sytuacjach zawodowych, aby jak najszybciej i efektywniej implantowali zdobyte na szkoleniu umiejętności w codzienną praktykę. Podczas szkolenia będą wykorzystane następujące metody pracy: Praca indywidualna, testy, praca grupowa, mini wykład.

Katarzyna Majewska – psycholog, trener, menedżer

Od 2000 roku pracuje jako trener szkoleń miękkich, od 2006 roku jako trener biznesu. Szkoli trenerów, menedżerów, urzędników, sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Przeszkoliła setki osób z zakresu pracy zespołowej i budowania efektywnych zespołów, wspiera także menedżerów w zarządzaniu zespołami. Jest absolwentką psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada certyfikat NLP – Practitioner wydany przez Instytut Miltona H. Eriksona z Berlina. Ukończyła Podyplomowe Studia z zakresu Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Prowadzi szkolenia komercyjne i współfinansowane przez EFS (otwarte i zamknięte). Od 2011 roku jest kierownikiem ds. szkoleń wewnętrznych oraz trenerem zespołu szkoleniowców w sieci handlowej z branży FMCG, gdzie jej głównym zadaniem jest budowanie i rozwój zespołu szkoleniowców, rozwija ich umiejętności trenerskie oraz dba o przestrzeganie standardów pracy. Przy współpracy z firmami zewnętrznymi przygotowuje także szkolenia e-learningowe (w tym projekty grywalizacyjne) dla pracowników sklepów. Prowadzi także szkolenia dla kierowników sklepów oraz dla przyszłych właścicieli sklepów. Przeprowadziła szkolenia m.in. dla: Altadis Polska S.A, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko Sp. z o.o, Arvato Services, Avans Centrum-Zachód Sp. z o.o., Bridgestone Poznań Sp. z o.o., Grene, Hart-Rol, Hellmann, Infor Sp. z o.o., Worldwide Logistics Polska, Intermarche, Henkel, Hortino Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o., Josera Polska Sp. Z o.o., JJ Power, Krzyżanowcy Sp. z o.o., Martin Bauer Sp. z o.o., Mlekovita, Nutricia Sp. z o.o., SCA PR Polska, Sitel Contact Center Outsourcing, Starsen Sp. z o.o., Tarczyński S.A, Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., Wheelabrator Sp. z o.o, Wolters Kluwer, Żabka Polska S.A, Pomorski Urząd Wojewódzki, Powiatowe Urzędy Pracy (Wolsztyn, Nowy Tomyśl, Śrem, Kamień Pomorski, Myślibórz, Lubin, Kołobrzeg, Świnoujście, Rawicz, Gostyń, Krosno Odrzańskie), Ministerstwo Gospodarki, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Gminy w Żukowie, Urząd Gminy Ujazd, Sąd Rejonowy w Elblągu.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu i radzenie sobie ze stresem – warsztaty dla instytucji publicznych

    Czas trwania: 3 dni
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta

    Comments are closed