Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Przywództwo w zarządzaniu zespołem w administracji publicznej

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Celem szkolenia jest rozwijanie kompetencji przywódczych i menedżerskich.
Dzięki szkoleniu każdy z uczestników będzie:

  • Świadomy sobie własnej roli.
  • Znał swoje mocne strony i obszary do rozwoju w zakresie kompetencji menedżerskich i przywódczych.
  • Potrafił komunikować się z zespołem w sposób zwiększający zaangażowanie zespołu w osiąganiu celów.
  • Potrafił zmotywować pracowników.
  • Wiedział w jaki sposób delegować i egzekwować zadania.
  • Potrafił dopasować styl kierowania do rozwoju pracownika.

1. Skuteczny lider.

Menedżer a lider. Poziomy przywództwa. Autorytet i charyzma. Kompetencje przywódcze. Autodiagnoza.

2. Delegowanie zadań.

Źródła lęku i oporu przed delegowaniem pracy podwładnym. Dlaczego szef „musi” zacząć delegować. Ustalanie zakresu delegowania zadań i odpowiedzialności. Dobór poziomu delegowania zadań do fazy rozwoju pracownika. Diagnoza własnego stylu przywództwa i jego wpływ na gotowość do delegowania zadań. Stworzenie planu pracy rozwojowej dla podwładnych. 10 kroków delegowania. Trening umiejętności prawidłowego przekazywania zadań i poleceń podwładnym. Kontrola i egzekwowanie.

3. Budowanie zespołu.

Budowanie zespołu w oparciu o typ osobowości pracowników. Wskazówki rozpoznania danego typu. Diagnoza własnego typu psychologicznego. Sposoby postępowania z pracownikiem o danym typie temperamentu. Zadania zespołu a wybór członków zespołu w kontekście typów psychologicznych.

4. Rola szefa w rozwoju pracowników.

Jak dbać o rozwój kompetencji pracowników. Budowanie zaufania. Coaching pracowników moda czy konieczność? Zadawanie pytań i aktywne słuchanie jako podstawa coachingowego stylu kierowania.

5. Komunikacja w zespole a efektywność pracy zespołowej.

Obieg informacji w zespole. Zasady przepływu informacji. Zasady prowadzenia skutecznych i konstruktywnych rozmów z pracownikiem. Wpływ niewłaściwej komunikacji na efekty osiągane przez zespół. Sytuacje trudne w komunikacji z pracownikami. Rozwiązywanie konfliktów wyrosłych na bazie błędów komunikacyjnych. Stopery komunikacyjne – jak im zapobiegać? Trening komunikacji dla porozumienia.

6. Motywowanie zespołu.

Wpływ szefa na motywację zespołu. Wpływ niewłaściwej komunikacji na efekty osiągane przez zespół. Narzędzia motywacji. Rola wzmocnień we wpływaniu na zachowania pracowników. Trening prawidłowego zastosowania pochwały i reprymendy. Motywowanie poprzez modelowanie zachowań i postaw.

Szkolenie ma charakter warsztatowy i opiera się na aktywności wszystkich uczestników.

Wykorzystane formy uczenia się to:

  • praca w grupach angażująca wszystkich uczestników szkolenia, której celem jest wymiana doświadczeń i znajdowanie rozwiązań,
  • mini wykłady wyjaśniający podstawy teoretyczne,
  • odgrywanie scenek jako forma realnego pokazania sytuacji,
  • dyskusja, której celem jest analizowanie scenek i omawianie sytuacji,
  • gry symulacyjne,
  • testy.

Uczestnicy szkolenia biorą aktywny udział i ćwiczą na realnych sytuacjach zawodowych, aby jak najszybciej i efektywniej mogli wdrażać zdobyte na szkoleniu umiejętności w codzienną praktykę.

Katarzyna Majewska – psycholog, trener, menedżer.

Od 2000 roku pracuje jako trener szkoleń miękkich, od 2006 roku jako trener biznesu. Szkoli trenerów, menedżerów, urzędników, sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Przeszkoliła setki osób z zakresu pracy zespołowej i budowania efektywnych zespołów, wspiera także menedżerów w zarządzaniu zespołami. Jest absolwentką psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada certyfikat NLP – Practitioner wydany przez Instytut Miltona H. Eriksona z Berlina. Ukończyła Podyplomowe Studia z zakresu Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Prowadzi szkolenia komercyjne i współfinansowane przez EFS (otwarte i zamknięte). Od 2011 roku jest kierownikiem ds. szkoleń wewnętrznych oraz trenerem zespołu szkoleniowców w sieci handlowej z branży FMCG, gdzie jej głównym zadaniem jest budowanie i rozwój zespołu szkoleniowców, rozwija ich umiejętności trenerskie oraz dba o przestrzeganie standardów pracy. Przy współpracy z firmami zewnętrznymi przygotowuje także szkolenia e-learningowe (w tym projekty grywalizacyjne) dla pracowników sklepów. Prowadzi także szkolenia dla kierowników sklepów oraz dla przyszłych właścicieli sklepów. Przeprowadziła szkolenia m.in. dla: Altadis Polska S.A, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko Sp. z o.o, Arvato Services, Avans Centrum-Zachód Sp. z o.o., Bridgestone Poznań Sp. z o.o.,Grene, Hart-Rol, Hellmann, Infor Sp. z o.o., Worldwide Logistics Polska, Intermarche, Henkel, Hortino Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o., Josera Polska Sp. Z o.o., JJ Power, Krzyżanowcy Sp. z o.o., Martin Bauer Sp. z o.o., Mlekovita, Nutricia Sp. z o.o., SCA PR Polska, SitelContact Center Outsourcing, Starsen Sp. z o.o., Tarczyński S.A, Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., Wheelabrator Sp. z o.o, Wolters Kluwer, Żabka Polska S.A, Pomorski Urząd Wojewódzki, Powiatowe Urzędy Pracy (Wolsztyn, Nowy Tomyśl, Śrem, Kamień Pomorski, Myślibórz, Lubin, Kołobrzeg, Świnoujście, Rawicz, Gostyń, Krosno Odrzańskie), Ministerstwo Gospodarki, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Gminy w Żukowie, Sąd Rejonowy w Elblągu.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w 2 dniach warsztatu (w sumie 6 godzin zegarowych), materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Temat wiadomości (wymagane)

Treść wiadomości (wymagane)

W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


Przywództwo w zarządzaniu zespołem w administracji publicznej

Czas trwania: 3 dni
Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta
Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

Comments are closed