Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Savoir vivre wobec osób z niepełnosprawnościami – SZKOLENIE ONLINE

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
  1. Osoby z niepełnosprawnościami:
    • czyli o kim mowa – wprowadzenie w tematykę,
    • fakty i mity.
  2. Pierwszy kontakt z:
    • osobą Głuchą,
    • osobą słabosłyszącą,
    • osobą niewidomą,
    • osobą słabowidzącą,
    • osobą głuchoniewidomą,
    • osobą ze spektrum autyzmu,
    • osobą poruszającą się na wózku,
    • osobą z niepełnosprawnością manualną lub kończyn górnych,
    • osobą z ograniczoną możliwością poruszania się,
    • osobą niskorosłą.
  3. Rozmowa z:
    • osobą Głuchą,
    • osobą słabosłyszącą,
    • osobą niewidomą,
    • osobą słabowidzącą,
    • osobą głuchoniewidomą,
    • osobą ze spektrum autyzmu,
    • osobą poruszającą się na wózku,
    • osobą z niepełnosprawnością manualną lub kończyn górnych,
    • osobą z ograniczoną możliwością poruszania się,
    • osobą niskorosłą.
  4. Czy i jak pomóc:
    • osobie Głuchej,
    • osobie słabosłyszącej,
    • osobie niewidomej,
    • osobie słabowidzącej,
    • osobie głuchoniewidomej,
    • osobie ze spektrum autyzmu,
    • osobie poruszającej się na wózku,
    • osobie z niepełnosprawnością manualną lub kończyn górnych,
    • osobie z ograniczoną możliwością poruszania się,
    • osobie niskorosłej.
  5. Podsumowanie.

Magdalena Dydyszko

Od 2015 r. związana z szeroko pojętą dostępnością. Mówi po polsku i w polskim języku migowym. Jest współautorem projektu UKE w PJM oraz prowadzenia kampanii edukacyjnych w PJM, jak również pomysłodawcą i współorganizatorem wydarzenia Sensorycznie i na serio – warsztatów połączonych z hackathonem. Bliski jest jej temat ochrony praw konsumentów i osób ze szczególnymi potrzebami na rynku kolejowym i telekomunikacyjnym. Obecnie Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, gdzie planuje, wdraża i koordynuje działania na rzecz zwiększenia dostępności. Prowadzi szkolenia dla współpracowników z obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami oraz na temat rozwiązań korzystnych dla poszczególnych grup osób z niepełnosprawnościami. Uwielbia robić coś dla ludzi i z ludźmi oraz dzielić się zdobytym doświadczeniem, wiedzą, informacjami czy dobrymi praktykami. Jak sama mówi „dostępność to odpowiedź na pytanie: Jak mogę pomóc?”

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Savoir vivre wobec osób z niepełnosprawnościami – szkolenie online

    Czas trwania: 1 dzień (w sumie 4 godziny zegarowe)
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed