Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Skuteczna komunikacja, przeciwdziałanie i rozwiązywanie konfliktów

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności skutecznego komunikowania się z innymi, w celu polepszenia współpracy oraz zapobiegania i rozwiązywania konfliktów.

Cele szczegółowe:

  • Zdobycie wiedzy na temat zasad skutecznej komunikacji.
  • Diagnoza własnego typu psychologicznego.
  • Zdobycie wiedzy na temat rozpoznawania typów psychologicznych i wykorzystywanie tej wiedzy w praktyce.
  • Identyfikowanie problemów w komunikacji – zapobieganie konfliktom.
  • Poznanie technik radzenia sobie z konfliktem.
  • Wypracowanie standardów współpracy i komunikowania się w zespole.
  • Wykorzystanie asertywnej komunikacji w trudnych rozmowach.
  • Diagnoza mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie komunikowania się z innymi.
  • Przetrenowanie w praktyce technik komunikacyjnych.
  • Eliminacja błędów w komunikacji.
  • Mniejsza ilość konfliktów, których podłożem są błędy w komunikacji.
  • Lepsza atmosfera w zespole i większa efektywność pracy zespołowej.
1. Narzędzia komunikacji.

  • Model komunikacji czyli w jaki sposób się komunikujemy.
  • Zasady skutecznej komunikacji.
  • Techniki dopasowania do rozmówcy zwiększające skuteczność komunikatu – dostrojenie do rozmówcy na różnych poziomach.

2. Błędy w komunikacji.

  • Diagnoza błędów.
  • Kanały komunikacyjne a przyczyny niejasności i nieporozumień w procesie komunikowania się.
  • Sposoby radzenia sobie z błędami w komunikacji.
  • Blokady komunikacyjne, jako potencjalne źródło konfliktów.
  • Sposoby eliminacji blokad.
  • Komunikacja w trudnych sytuacjach interpersonalnych.

3. Komunikacja w zespole a efektywność pracy zespołowej.

  • Obieg informacji w zespole.
  • Zasady przepływu informacji.
  • Autodiagnoza skuteczności własnego zespołu.
  • Budowanie pozytywnej atmosfery w zespole.
  • Postawy utrudniające pracę w zespole.

4. Typy psychologiczne.

  • Diagnoza własnego typu psychologicznego – test.
  • Jak rozpoznać typ psychologiczny u innych – wskazówki rozpoznania.
  • Wykorzystanie wiedzy o typach psychologicznych do budowania współpracy, skutecznej komunikacji i przeciwdziałania konfliktom.

5. Rozwiązywanie konfliktów.

  • Źródła konfliktów w organizacjach.
  • Komunikacja dla porozumienia. Asertywna komunikacja kluczem do przeciwdziałania i rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  • Techniki asertywne.
  • Style reagowania na konflikt.
  • Metody rozwiązywania konfliktów.

Katarzyna Majewska – psycholog, trener, menedżer

Od 2000 roku pracuje jako trener szkoleń miękkich, od 2006 roku jako trener biznesu. Szkoli trenerów, menedżerów, urzędników, sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Przeszkoliła setki osób z zakresu pracy zespołowej i budowania efektywnych zespołów, wspiera także menedżerów w zarządzaniu zespołami. Jest absolwentką psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada certyfikat NLP – Practitioner wydany przez Instytut Miltona H. Eriksona z Berlina. Ukończyła Podyplomowe Studia z zakresu Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Prowadzi szkolenia komercyjne i współfinansowane przez EFS (otwarte i zamknięte). Od 2011 roku jest kierownikiem ds. szkoleń wewnętrznych oraz trenerem zespołu szkoleniowców w sieci handlowej z branży FMCG, gdzie jej głównym zadaniem jest budowanie i rozwój zespołu szkoleniowców, rozwija ich umiejętności trenerskie oraz dba o przestrzeganie standardów pracy. Przy współpracy z firmami zewnętrznymi przygotowuje także szkolenia e-learningowe (w tym projekty grywalizacyjne) dla pracowników sklepów. Prowadzi także szkolenia dla kierowników sklepów oraz dla przyszłych właścicieli sklepów. Przeprowadziła szkolenia m.in. dla: Altadis Polska S.A, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko Sp. z o.o, Arvato Services, Avans Centrum-Zachód Sp. z o.o., Bridgestone Poznań Sp. z o.o., Grene, Hart-Rol, Hellmann, INFOR Sp. z o.o., Worldwide Logistics Polska, Intermarche, Henkel, Hortino Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o., Josera Polska Sp. Z o.o., JJ Power, Krzyżanowcy Sp. z o.o., Martin Bauer Sp. z o.o., Mlekovita, Nutricia Sp. z o.o., SCA PR Polska, Sitel Contact Center Outsourcing, Starsen Sp. z o.o., Tarczyński S.A, Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., Wheelabrator Sp. z o.o, Wolters Kluwer, Żabka Polska S.A, Pomorski Urząd Wojewódzki, Powiatowe Urzędy Pracy (Wolsztyn, Nowy Tomyśl, Śrem, Kamień Pomorski, Myślibórz, Lubin, Kołobrzeg, Świnoujście, Rawicz, Gostyń, Krosno Odrzańskie), Ministerstwo Gospodarki, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Gminy w Żukowie, Urząd Gminy Ujazd, Urząd Gminy Ładzice, Sąd Rejonowy w Elblągu.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Skuteczna komunikacja, przeciwdziałanie i rozwiązywanie konfliktów

    Czas trwania: 2 dni
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed