Sport narzędziem promocji miasta i regionu oraz instytucji publicznej – SZKOLENIE ONLINE
1) Wstęp.
- Integracja grupy, dyskusja: wyzwania w obszarze promocji.
2) Sport narzędziem promocji – dlaczego warto?
- Sport jako uniwersalne narzędzie komunikacji i promocji.
- Case study (studium przypadku).
- Korzyści wizerunkowe i materialne.
3) Współpraca z podmiotami sportowymi (kluby, zawodnicy).
- Cele i korzyści ze współpracy.
- Efektywne wykorzystanie faktu współpracy do promocji naszej instytucji.
4) Impreza sportowa.
- Cele i korzyści z organizacji.
- Partnerzy współpracujący (media, sponsorzy) – jak ich zaangażować?
- Efektywne wykorzystanie imprezy sportowej do promocji naszej instytucji.
5) Podsumowanie, dyskusja i zakończenie szkolenia.
Natalia Kościuk
Z wykształcenia hungarystka (Uniwersytet Warszawski) i manager sportowy (Wyższa Szkoła Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w Warszawie) – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach. Ekspertka w zakresie sponsoringu i sprzedaży spraw reklamowych. Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie – napisała i obroniła na ocenę celującą pracę na temat zarządzania ryzykiem w projektach sponsoringu sportu. Blisko 10 lat pracowała w branży sponsoringu. Tworzyła i sprzedawała projekty sponsorskie dla firm z sektorów takich jak paliwowy, motoryzacyjny, finansowy, FMCG. Współpracowała z kierowcami rajdowymi, klubami piłkarskimi, organizatorami biegów. Jako Rights Delivery Manager z ramienia UEFA wdrażała i realizowała projekty sponsorów UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie. Jako dyrektor sprzedaży portalu Sport.pl realizowała mediowe projekty reklamowe największych sponsorów sportu. Doradzała przedsiębiorcom, organizacjom NGO i podmiotom sportowym. Obecnie wraz z mężem prowadzi przedsiębiorstwo e-commerce.
Mówi, że na szkoleniach „odczarowuje” trudny temat jakim jest sprzedaż, rozmowy biznesowe, prezentacja ofert i sprawia, że uczestnicy zaczynają lubić to, czego do tej pory się obawiali. Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Regularnie występowała na konferencjach dla przedsiębiorców. Inicjatorka i współorganizatorka Lokalnych Spotkań Biznesowych na warszawskiej Białołęce. Prywatnie mama Karoliny, Kajetana, Konstantego i Konstancji.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed