Tworzenie atrakcyjnych grafik i rolek na Facebooka i Instagram w Canva.com – warsztat praktyczny ONLINE
- Pokazanie czym jest dziś skuteczna komunikacja wizualna, która przyciąga uwagę odbiorców i jest zgodna z identyfikacją wizualną marki/instytucji w Internecie.
- Wykorzystanie zdjęć własnych lub ze stocków CC0 oraz tworzenia grafik (grafika statyczna, z animacją, pokaz slajdów, rolka, video) w darmowym programie graficznym online.
- Wskazanie dodatkowych, ciekawych narzędzi do obróbki graficznej.
Opis przedmiotu szkolenia: 
Szkolenie ma formę warsztatową co gwarantuje nabycie praktycznych umiejętności przy użyciu .
Uczestnicy nauczą się:
- Tworzyć grafiki statyczne i z animacjami – tzw. mikro-ruchem
- Tworzyć rolki ze zdjęć z napisami i przejściami oraz z muzyką
- Budować grafiki do różnych celów – informacyjny, cykliczny, inspirujący.
- Używać szablonów dostosowując do wymogów instytucji w celu zachowania spójności.
- Usuwać tło ze zdjęcia i używać takiej grafiki
- Tworzyć kody QR i robić wykresy do wstawienia do ulotki, plakatu itd.
- Tworzyć obrazy przygotowane przez AI w Canva.
- Tworzyć projekty do druku cyfrowego.
- Czym jest skuteczna komunikacja wizualna dzisiaj?
- Jakie są profesjonalne zasady tworzenia komunikacji wizualnej?
- Canva.com – omówienie funkcjonalności, możliwości narzędzia oraz wskazanie ich poprzez tworzenie grafiki online w trakcie omawiania przed zaproszeniem do ćwiczeń praktycznych.
- Znaczenie wymiarów grafik, kolorów oraz fontów i ich doboru jako elementu spójności komunikacji graficznej – przykłady i inspiracje.
- Możliwości szybkiego tworzenia wykonywania efektywnych i różnorodnych grafik przyciągających uwagę odbiorców (z szablonów Canva) – ćwiczenie.
- Budowanie własnego szablonu grafiki w oparciu o dostępne narzędzia Canva.com – ćwiczenie.
- Animowanie grafik – napisów i zdjęć – tzw. mikro ruchy w grafikach – ćwiczenie.
- AI w Canva – stwórz obraz jaki chcesz – ćwiczenie.
- Odczytanie nr pantone (koloru) z wybranej strony internetowej – aplikacja, pokazanie jak to działa.
- Darmowe zdjęcia i video do użycia w grafikach (licencja CC0) – wskazanie konkretnych, bezpiecznych stron.
- Darmowa muzyka – kolekcja nagrań od Facebooka – wskazanie gdzie ją znaleźć.
- Przyciągająca uwagę ciekawa grafika do posta (formaty, składowe) – czyli jaka?
- Różne formaty (post, relacja, rolka, grafika do wydarzenia, do grupy) w spójnych grafikach (wydarzenia, rekrutacja, nabór itd.) – tworzenie, czyli ćwiczenie.
- Cykle tematyczne – co to takiego i jak robić do nich grafiki do postów lub relacji – ćwiczenie.
- Ruchome fonty i elementy w video – animacje i ruch w pokazie slajdów, rolkach, filmach ze zdjęć w połączeniu z video – ćwiczenie.
- Montaż prostych rolek ze zdjęć z przejściami, animacją i muzyką – ćwiczenie.
- Tworzenie materiałów graficznych – plakatów i ulotek do druku cyfrowego w Canva.com z wykorzystaniem wykresów, kodów QR i innych – ćwiczenie.
- Usunięcie tła ze zdjęcia i wykorzystanie go – ćwiczenie.
- Przygotowanie plakatu, ulotki do druku cyfrowego.
- Nowe możliwości w Canva – kilka najważniejszych możliwości.
- Dodatkowe narzędzia, pytania, dyskusja.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Jak się zgłosić?
- Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
- Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
- 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
- Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA





Comments are closed