Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak promować Urząd Pracy i budować jego wizerunek w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube. Jak komunikować się z młodym pokoleniem. Jak tworzyć atrakcyjne grafiki. – Warszawa

  • SZKOLENIE OTWARTE

1. Przegląd i omówienie możliwości działań online oraz obowiązujących trendów marketingu online na rok 2024.
2. Jak się komunikować dzisiaj z odbiorcami – czym jest efektywna komunikacja?
3. Czy znasz swoich odbiorców? – ćwiczenie.
4. Dlaczego wyznaczanie celów ma znaczenie (metoda SMART-ER) – ćwiczenie.
5. Media społecznościowe – funkcjonalności, działanie, efekty:
– od czego zacząć działania w social media,
– jak i dlaczego przygotować plan działań oraz komunikacji,
– jak zorganizować i usprawnić pracę na kilku platformach,
– jak pokolenie Z korzysta z mediów społecznościowych – jak do nich dotrzeć,
– jakie treści tworzyć dla pokolenia Z,
– jak zaciekawiać treścią i dlaczego różnorodność jest efektywna.
6. Inne możliwości promocji: influencer marketing, podcasting, webinaria, video edukacyjne.
7. Kto jest użytkownikiem Facebooka w Polsce dzisiaj?
– co trzeba ustalić przed założeniem fanpage?
– jak utworzyć fanpage do profilu osobistego?
– jak utworzyć fanpage Urzędu Pracy w Managerze Firmy?
– pierwsze kroki na nowym fanpage:
• uzupełnimy cover photo, które uprzednio przygotujemy w Canva.com (krótkie szkolenie z podstaw Canva.com),
• wstawimy profil photo,
• uzupełnimy przycisk CTA,
• uzupełnimy informacje o Urzędzie,
• omówimy ustawienia – role na stronie, wiadomości, połączenia z innymi platformami, blokowanie użytkowników, różne możliwości ustawień fanpage,
• omówimy różnorodność publikacji, jakie są aktualnie dostępne na fanpage:
• różnorodne posty, link post, video, live, pokaz slajdów, infografika, cykl, promocja wydarzenia, relacja 24h, rolka czyli tzw. Reels, live, wydarzenie.
8. Przyjrzymy się algorytmowi i wskażę działania, które przynoszą najwięcej oczekiwanych efektów.
9. Pokażę jak sprawnie prowadzić stronę na FB:
– jak pisać angażujące różnorodne posty,
– i jak je planować (narzędzie Meta Business Suite),
– gdzie sprawdzać wyniki (statystyki).
10. Omówimy język, jakim warto komunikować się z odbiorcami dzisiaj.
11. Przedstawię inspiracje z innych stron Facebook z różnych sektorów.
12. Powiem jak dzięki grupom zwiększać zasięg, jak je zakładać i wyszukiwać.
13. Opowiem jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć oraz promować, żeby event został zauważony (proces promocji projektu, eventu).
14. Opowiem jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia postów.
15. Będzie też czas na dyskusję, wymianę i odkrywanie nowych możliwości – wspólnie.
16. Jakich odbiorców zyskasz na Instagramie – dane 2023?
18. Co nam daje prowadzenie oficjalnego profilu na Instagramie?
19. Co wyróżnia Instagram – zasady działania, możliwości, formaty, strona wizualna.
– jak uzupełnić profil – poznamy jego elementy:
• znaczenie bio wraz z aktywnym linkiem (linktr.ee),
• zdjęcie profilowe,
• nazwa profilu a nazwa instytucji,
• zapisane relacje – czemu służą
• siatka/relacje, czyli Insta Story a Reels.
– czym jest siatka i co warto na niej publikować,
– czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie,
– czy można prowadzić profil tylko w oparciu o grafiki,
– jak dobierać #hashtagi i dlaczego to takie ważne,
– czy warto łączyć Instagrama z Facebookiem,
– jak tworzyć ciekawe Insta Story:
• tu i teraz, częsty kontakt z instytucją,
• angażowanie odbiorców,
• opowiadanie historii zdjęciami wraz z muzyką oraz linkiem.
20. Czym jest Instagram Reels (rolki) – jak wykorzystać ten format efektywnie i zasięgowo dla instytucji:
– jak korzystać z Meta Business Suite dla Instagrama i co nam to ułatwia,
– jak działają poszczególne formaty, jak działa algorytm, jak działać żeby rozwijać profil,
– jakie nowości mamy na IG,
– inspiracje – przykłady ciekawych kont na IG, przykłady postów, Insta Story i rolek.
– znaczenie grafiki w komunikacji – profesjonalne zasady tworzenia grafik.

21. Canva.com – omówienie funkcjonalności, możliwości narzędzia oraz wskazanie ich poprzez tworzenie grafiki online w trakcie omawiania przed zaproszeniem do ćwiczeń praktycznych:
– wybór szablonu czy własna kreatywność przy budowie grafiki,
– dobór fontów do użytku w grafikach oraz kolorów marki – dlaczego to takie ważne,
– użycie koloru ze strony www w grafice – aplikacja,
– darmowe zdjęcia i video do użycia w grafikach (licencja CC0),
– przyciągająca uwagę ciekawą grafika do posta (formaty, składowe) – czyli jaka,
– różne formaty (post, relacja, rolka, grafika do wydarzenia, do grupy) w spójnych grafikach (wydarzenia, rekrutacja, nabór itd.),
– cykle tematyczne – co to takiego i jak robić do nich grafiki do postów lub relacji,
– ruchome fonty i elementy graficzne na grafikach – animacje i ruch w pokazie slajdów, rolkach, filmach ze zdjęć w połączeniu z video,
– infografiki – jak i dlaczego warto je tworzyć, (nie tylko w Canva.com),
– wykresy oraz kody QR, prezentacje, plakaty, ulotki i inne formaty graficzne również do druku,
– usunięcie tła ze zdjęcia i wykorzystanie go, dodatkowe narzędzia, pytania, dyskusja.

Uwagi!

  • Programy szkoleń będą aktualizowane wraz z ogłoszonymi zmianami na platformach.
  • Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą laptopy, prosimy uczestników o ich zabranie.
  • Każdy z uczestników będzie mógł się skontaktować z trenerką w 7 dni po szkoleniu, a otrzyma wsparcie i pomoc, gdyby napotkał na problemy we wdrażaniu nabytej wiedzy.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Muzeum Gdańska, Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie, Powiatowego Urzędu Pracy w Biłgoraju, Powiatowego Urzędu Pracy w Kraśniku, Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie, Powiatowego Urzędu Pracy w Parczewie, Powiatowego Urzędu Pracy w Mińsku Mazowieckim, Powiatowego Urzędu Pracy w Grajewie, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.

Cena szkolenia bez noclegu: 2970 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: szkolenie, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat-wydruk, przerwy kawowe, obiady.

Cena szkolenia z noclegiem: 3970 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: szkolenie, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat-wydruk, przerwy kawowe, obiady, 2 noclegi ze śniadaniami w pobliskim hotelu.

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 osób z jednego Urzędu Pracy możemy negocjować ceny!

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.

Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BusinessRoom zlokalizowane jest na 10 piętrze budynku biurowego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8, w samym centrum Warszawy.
W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się Dworzec Centralny, Stacja SKM i WKD oraz Stacja Metra Centrum. Przy budynku znajdują się przystanki autobusowe oraz tramwajowe.
A: 109, 131, 160, 174, 227, 501, 504, 518, 519, 522, 525, 700
T: 7, 9, 10, 17, 22, 24, 33
Metro: Metro Centrum
SKM i WKD: Przystanek Warszawa Śródmieście
Pozostałe atuty lokalizacji to doskonałe połączenie z innymi częściami miasta, 5 minut spacerem
do Dworca Centralnego, 20 minut jazdy samochodem od Lotniska Chopina.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak promować Urząd Pracy i budować jego wizerunek w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube. Jak komunikować się z młodym pokoleniem. Jak tworzyć atrakcyjne grafiki.

Czas trwania: 3 dni
Harmonogram: 13-15 listopada 2024 r., godz. 10.00 – 16.00
Miejsce: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BusinessRoom
ul. Tytusa Chałubińskiego 8
Warszawa

Comments are closed