Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak promować Urząd Pracy i budować jego wizerunek w mediach społecznościowych

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Korzyści ze szkolenia:

  • uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
  • przedstawienie liczących się platform mediów społecznościowych, ich możliwości i ograniczeń.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie są możliwości i zasoby online oraz jak z nich korzystać,
  • jak poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • jak poruszać się po przestrzeni online, również w media społecznościowe, w celu komunikacji ze swoimi odbiorcami, promocji projektów, wydarzeń oraz marki instytucji,
  • jakie mają możliwości poszczególne platformy media społecznościowe oraz jak na nich działać efektywnie,
  • jak ułatwiać sobie zadania przy pomocy dodatkowych narzędzi online.

Cele szkolenia:

  • Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online, w tym w mediach społecznościowych, i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Program warsztatów:

  1. Przegląd i omówienie możliwości działań online oraz obowiązujących trendów marketingu online na rok 2024.
  2. Jak się komunikować dzisiaj z odbiorcami – czym jest efektywna komunikacja?
  3. Czy znasz swoich odbiorców? – ćwiczenie.
  4. Dlaczego wyznaczanie celów ma znaczenie (metoda SMART-ER) – ćwiczenie.
  5. Media społecznościowe – funkcjonalności, działanie, efekty:
    • od czego zacząć działania w social media,
    • jak i dlaczego przygotować plan działań oraz komunikacji,
    • jak zorganizować i usprawnić pracę na kilku platformach,
    • jak pokolenie Z korzysta z mediów społecznościowych – jak do nich dotrzeć,
    • jakie treści tworzyć dla pokolenia Z,
    • jak zaciekawiać treścią i dlaczego różnorodność jest efektywna.
  6. Inne możliwości promocji: influencer marketing, podcasting, webinaria, video edukacyjne.

Korzyści dla uczestników:

  • Umiejętność utworzenia strony (fanpage) na od podstaw oraz uzupełnienia o niezbędne elementy graficzne i informacyjne.
  • Tworzenie różnorodnych postów, ich planowanie w Meta Business Suite i udostępnianie w grupach.
  • Tworzenie relacji.
  • Tworzenie wydarzeń.
  • Tworzenie live.
  • Tworzenie rolek ze zdjęć.
  • Umiejętność tworzenia prostych grafik w Canva.com.
  • Sposoby na wykorzystanie potencjału wydarzenia, grup, transmisji na żywo i innych postów.

Cel szkolenia:

Nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności do działania z zakresu obsługi funkcjonalności bezpłatnych Facebooka  w zakresie strony oficjalnej, czyli fanpage.

Podczas warsztatów:

  • Kto jest użytkownikiem Facebooka w Polsce dzisiaj?
  • Co trzeba ustalić przed założeniem fanpage?
  • Jak utworzyć fanpage do profilu osobistego?
  • Jak utworzyć fanpage Urzędu Pracy w Managerze Firmy?
  • Pierwsze kroki na nowym fanpage:
    • uzupełnimy cover photo, które uprzednio przygotujemy w Canva.com (krótkie szkolenie z podstaw Canva.com),
    • wstawimy profil photo,
    • uzupełnimy przycisk CTA,
    • uzupełnimy informacje o Urzędzie,
    • omówimy ustawienia – role na stronie, wiadomości, połączenia z innymi platformami, blokowanie użytkowników, różne możliwości ustawień fanpage.
  • Omówimy różnorodność publikacji, jakie są aktualnie dostępne na fanpage:
    • różnorodne posty, link post, video, live, pokaz slajdów, infografika, cykl, promocja wydarzenia, relacja 24h, rolka czyli tzw. Reels,  live, wydarzenie.
  • Przyjrzymy się algorytmowi i wskażę działania, które przynoszą najwięcej oczekiwanych efektów.
  • Pokażę jak sprawnie prowadzić stronę na FB:
  • jak pisać angażujące różnorodne posty,
  • i jak je planować (narzędzie Meta Business Suite),
  • gdzie sprawdzać wyniki (statystyki).
  • Omówimy język, jakim warto komunikować się z odbiorcami dzisiaj.
  • Przedstawię inspiracje z innych stron Facebook z różnych sektorów.
  • Powiem jak dzięki grupom zwiększać zasięg, jak je zakładać i wyszukiwać.
  • Opowiem jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć oraz promować, żeby event został zauważony (proces promocji projektu, eventu).
  • Opowiem jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia postów.
  • Będzie też czas na dyskusję, wymianę i odkrywanie nowych możliwości – wspólnie.
  • Szkolenie warsztatowe, pełne ćwiczeń dla uczestników.

Korzyści ze szkolenia:

umiejętność efektywnego poruszania się po Instagramie: tworzenia angażujących postów, przyciągających uwagę zdjęć/grafik do postów, tworzenie różnorodnych publikacji. Wykorzystanie potencjału Insta Story (relacje), Reels (rolek) i siatki na Instagramie.

Cele szkolenia:

przekazanie wiedzy uczestnikom w zakresie obsługi funkcjonalności organicznych  i Instagramie oraz w zakresie profilu instytucji.

Program:

Podczas warsztatów opowiem o tym:

  • jakich odbiorców zyskasz na Instagramie – dane 2023
  • co nam daje prowadzenie oficjalnego profilu na Instagramie,
  • co wyróżnia Instagram – zasady działania, możliwości, formaty, strona wizualna.
  • jak uzupełnić profil – poznamy jego elementy:
    • znaczenie bio wraz z aktywnym linkiem (linktr.ee),
    • zdjęcie profilowe,
    • nazwa profilu a nazwa instytucji,
    • zapisane relacje – czemu służą
    • siatka/relacje, czyli Insta Story a Reels.
  • czym jest siatka i co warto na niej publikować,
  • czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie,
  • czy można prowadzić profil tylko w oparciu o grafiki,
  • jak dobierać #hashtagi i dlaczego to takie ważne,
  • czy warto łączyć Instagrama z Facebookiem,
  • jak tworzyć ciekawe Insta Story:
    • tu i teraz, częsty kontakt z instytucją,
    • angażowanie odbiorców,
    • opowiadanie historii zdjęciami wraz z muzyką oraz linkiem.
  • czym jest Instagram Reels (rolki) – jak wykorzystać ten format efektywnie i zasięgowo  dla instytucji,
  • jak korzystać z Meta Business Suite dla Instagrama i co nam to ułatwia,
  • jak działają poszczególne formaty, jak działa algorytm, jak działać żeby rozwijać profil,
  • inspiracje – przykłady ciekawych kont na IG, przykłady postów, Insta Story i rolek.

Korzyści ze szkolenia:

umiejętność efektywnego wykorzystania programu graficznego Canva.com do tworzenia grafik do social mediów i nie tylko.

Cele szkolenia:

nauczenie uczestników jak tworzyć ciekawe, przyciągające uwagę grafiki zgodne  z identyfikacją wizualną Urzędu Pracy w Internecie. Nauka tworzenia grafik (grafika statyczna,  z animacją, pokaz slajdów, rolka, video) w darmowym programie graficznym online – Canva.com. Wskazanie dodatkowych narzędzi do obróbki graficznej.

Program:

Podczas szkolenia dowiecie się:

  • dlaczego grafika jest dziś kluczowa – kilka zasad tworzenia dobrych grafik,
  • jak działa Canva.com – omówienie funkcjonalności, możliwości narzędzia oraz wskazanie  ich poprzez tworzenie grafiki online w trakcie omawiania przed zaproszeniem do ćwiczeń praktycznych,
  • jak sprawdzić kolor pantone interesującego nas koloru na stronie www,
  • jak dobrać fonty do swojej identyfikacji graficznej,
  • gdzie szukać darmowych zdjęć i video,
  • jak przygotować ciekawą grafikę do posta (formaty, składowe),jak przygotować spójne grafiki do projektów (wydarzenia, rekrutacja, nabór itd.),
  • czym jest grafika do cyklu i jak ją zbudować,
  • jak stworzyć grafikę do Insta Stories,
  • jak tworzyć grafiki z animacjami, pokazy slajdów,
    • jak tworzyć infografiki, (nie tylko w Canva.com),
  • jak tworzyć wykresy oraz kody QR, prezentacje, plakaty, ulotki i inne formaty graficzne również do druku,
  • jak usunąć tło ze zdjęcia i jak to wykorzystać,
  • dodatkowe narzędzia, pytania, dyskusja.

Korzyści ze szkolenia:

umiejętność efektywnego poruszania się po Linkedin – w tym tworzenia angażujących treści, przyciągających uwagę grafik do postów, różnych rodzajów postów (artykuły) oraz Tik Tok – opartego na krótkich formach wideo.

Cele szkolenia:

przekazanie wiedzy uczestnikom w zakresie obsługi funkcjonalności organicznych  na Tik Tok na profilach instytucji.

Program:

Tik Tok – z tej części dowiesz się:

  • Kto jest dziś użytkownikiem Tik Toka w Polsce i w czym tkwi fenomen Tik Toka?
  • Jak działa algorytm Tik Toka?
  • Jak obserwować konto, lajkować, komentować?
  • Czym jest zakładka „obserwujesz”, a czym „dla Ciebie”?
  • Jak zacząć tworzyć filmy na TT? Jak je dodawać i opisywać?
  • Czy do dobrego filmu potrzebny jest scenariusz?
  • Czym są szablony dźwiękowe, duety i stitche?
  • Pokażę inspirujących twórców z sektora publicznego i nie tylko.
  • Wskażę najczęstsze błędy na Tik Toku.
  • Przykłady, inspiracje, dyskusja.

Cel szkolenia:

  • Nauczymy uczestników działania na YT od strony technicznej.
  • Przedstawimy pomysły na filmy oraz działania promocyjne z nimi związane.
  • Przedstawimy narzędzia ułatwiające te działania.

Program:

  • Kto jest użytkownikiem tej platformy SM?
  • Jak uzupełnić swój kanał YT? Grafika kanału, ikona kanału, opis, komentarze inne ustawienia.
  • Po co nam zwiastun, jak go ustawić na stronie głównej?
  • O czym warto pamiętać przy wgrywaniu nowego filmu?
  • Jak tworzyć playlisty? I dlaczego to ważne.
  • Jak zachęcać do subskrypcji kanału?
  • Jak pozycjonować filmy na YT?
  • Jaki content video tworzyć – rodzaje i formaty video
  • Shortsy – czym są i jak je wykorzystać?
  • Jak promować kanał marki na stronie www i innych platformach Social Mediowych?
  • Praca wspólna: pomysły na filmy (burza mózgów, szukanie inspiracji, tworzenie konkretnej listy filmów).

 

Uwagi!

  • Programy szkoleń będą aktualizowane wraz z ogłoszonymi zmianami na platformach.
  • Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą laptopy, prosimy uczestników o ich zabranie.
  • Każdy z uczestników będzie mógł się skontaktować z trenerką w 7 dni po szkoleniu, a otrzyma wsparcie i pomoc, gdyby napotkał na problemy we wdrażaniu nabytej wiedzy.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online,  w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji  w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm  i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak promować Urząd Pracy i budować jego wizerunek w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube. Jak komunikować się z młodym pokoleniem. Jak tworzyć atrakcyjne grafiki.

    Czas trwania: 3 dni
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed