Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Włączanie osoby z niepełnosprawnością do organizacji. Od rekrutacji po budowanie inkluzywnego zespołu.

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
  1. Co utrudnia pracodawcom zatrudnianie osób z niepełnosprawnością?
  2. Mity i stereotypy na temat kandydatów z niepełnosprawnością.
  3. Na co szczególnie zwracają uwagę osoby z niepełnosprawnością szukając pracy?
  4. Pozyskanie kandydatów z niepełnosprawnością.
  5. Rozmowa rekrutacyjna – wiem, o co mogę zapytać.
  6. Różni ludzie, różne potrzeby, różne wyzwania.
  7. Opis stanowiska pracy.
  8. Korzyści z zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością – pozafinansowe.
  9. Podstawy savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością.
  10. Jak wspierać pracowników i budować inkluzywny zespół?

Magdalena Dydyszko

Uczę jak w sektorze usług skutecznie zbudować pozytywne i przyjazne relacje z klientem z niepełnosprawnością wzroku, słuchu lub z niepełnosprawnością ruchu. Swoją wiedzę zbudowałam w oparciu o doświadczenia, które zdobyłam w sektorze usług elektronicznych i sektorze transportu kolejowego. Łączę je ze znajomością Polskiego Języka Migowego (PJM). Dzięki temu mogę dzielić się swoim unikalnym doświadczeniem jak mówić uniwersalnie aby być globalnie.

Jestem:

  • Absolwentką Akademii Trenerów i Trenerek.
  • Liderką społeczną oraz kreatorką ogólnopolskiego forum partnerstwa biznesu i nauki „Sensorycznie i na serio”.
  • Laureatką nagrody Lista 100 za szczególne zasługi dla rozwoju kompetencji cyfrowych.
  • Współautorką standardu i elektronicznego narzędzia oceny poziomu dostępności komunikacyjnej i architektonicznej przedsiębiorstwa i urzędu (https://baforum.pl/ankieta-dostepnosci).
  • Konsultantką i mentorką w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej lub architektonicznej w firmie Kompetencje na Plus.

Od 2015 r. działam na rzecz inkluzywności, dostępności, rozwoju oraz zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami przez organizacje lub firmy. W latach 2020 – 2023 Koordynatorka ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Od 2023 specjalistka ds. rozwoju różnorodności i inkluzywności w mBanku.

Jestem trenerką, która specjalizuje się i może Ci pomóc w:

  • aktywnej i skutecznej komunikacji z klientem ze szczególnymi potrzebami,
  • stosowaniu standardów dostępności architektonicznej oraz komunikacyjnej w organizacji,
  • analizie dostępności organizacji czy firmy oraz opracowaniu rekomendacji.

Przygotowuję oraz realizuję szkolenia otwarte i zamknięte (stacjonarne oraz online). Przeprowadziłam szkolenia zamknięte dla pracowników centrali Narodowego Funduszu Zdrowia, Oddziału Świętokrzyskiego NFZ, Oddziału Wielkopolskiego NFZ i Sądu Okręgowego w Łodzi.

Jestem ekspertką i doradczynią, która weryfikuje i opiniuje standardy dostępności komunikacyjnej i architektonicznej organizacji. Wspieram merytorycznie i organizacyjnie kampanie informacyjne, wydarzenia medialne, konferencje oraz spotkania robocze, które dotyczą komunikacji i współpracy z klientem z niepełnosprawnością słuchu, wzroku lub z niepełnosprawnością ruchu. Znam wyzwania, z którymi możesz się mierzyć na co dzień i potrafię je rozwiązać.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Włączanie osoby z niepełnosprawnością do organizacji. Od rekrutacji po budowanie inkluzywnego zespołu.

    Czas trwania: 1 dzień
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed