Wydarzenia i eventy jako najlepsza promocja miasta i gminy
- Zacznijmy od początku – czyli jak to zorganizować?
- Kilka podstawowych aspektów prawnych dotyczących eventów.
- Podział eventów ze względu na ich typy.
- Kto może być organizatorem i od czego zacząć organizację.
- Planowanie eventów – rola dobrego managera.
- Budżet to podstawa – czyli jak liczyć żeby się nie przeliczyć.
- Wydarzenia płatne czy za darmo?
- Co nam dają eventy – czyli negatywne i pozytywne wpływy wydarzeń.
- Analiza potencjału.
- Poznaj swoje środowisko.
- Daj się wykazać, czyli współpraca z lokalną społecznością.
- Jak z wielu elementów stworzyć spójne wydarzenie.
- Jak stworzyć event atrakcyjny dla wszystkich.
- Czego unikać, by ludzie nie poszli do domu.
- Przykłady pozytywnych i negatywnych praktyk.
- Przygotuj się na najgorsze – czyli jak działać w kryzysowych sytuacjach.
- Skąd i jak pozyskiwać fundusze na organizację wydarzeń?
- Im nas więcej tym weselej – czyli daj się zaangażować.
- Wsparcie przy promocji wydarzenia.
- Promocja wydarzenia wśród lokalnej społeczności.
- Zrób tak, żeby o Tobie usłyszeli.
- Lista dobrych pomysłów i błędów.
- Ewaluacja wydarzenia.
- Na koniec podziękowania.
Aleksandra Wójcińska
Specjalistka marketingu, entuzjastka działań PR, zaangażowana event managerką i pasjonatka aktywności CSR. Posiada bogate doświadczenie współpracy z wieloma branżami i organizacjami pozarządowymi. Poznała specyfikę i nabyła umiejętności wymagane przy współpracy z klientami z sektora administracji publicznej. Zorganizowała ponad sto imprez i wydarzeń w tym szkoleń, konferencji, spotkań biznesowych, a także imprez masowych. Potrafi działać w zespole, pełnić funkcję team leaderki, a także samodzielnie realizować powierzone projekty, od etapu kreacji po ostateczną produkcję. Tworzyła strategie marketingowe i wizerunkowe np. dla nowo otwartego największego basenu ekologicznego w Polsce, ma doświadczenie w skrupulatnym planowaniu i budżetowaniu zadań. Posiada rozeznanie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych, z sukcesami zapraszała do współpracy sponsorów oraz partnerów biznesowych. Obsługiwała medialnie wydarzenia sportowe na szczeblu krajowym, w kontaktach z mediami stawia na otwartość, budowanie trwałych szczerych relacji i profesjonalizm. Zdobyte doświadczanie i umiejętności z przyjemnością wykorzystuje do działań pro publico bono. Jest autorką i koordynatorką wielu innowacyjnych projektów edukacyjnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Chętnie dzieli się swoją wiedzą, stworzyła lokalny program „Junior Event Manager”, podczas którego młodzieży zdobywała kompetencje w zakresie organizacji wydarzeń. Prezes Stowarzyszenia „COOLTURA”, które od 2018 roku z powodzeniem pozyskuje dotacje z wielu programów i funduszy, zarówno rządowych jak i europejskich przeznaczonych na szeroko rozumiane działania edukacyjne, kulturalne oraz sportowe
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Comments are closed