Nowoczesna komunikacja instytucji publicznych w social mediach Facebook, Instagram, ChatGPT – SZKOLENIE ONLINE
- Wyposażenie uczestników szkolenia w konkretne umiejętności tworzenia angażujących i profesjonalnych treści na Facebooku i Instagramie z pomocą ChatGPT.
- Nauczenie optymalizacji czasu pracy przeznaczonego na budowanie wizerunku, na komunikację i promocję instytucji w mediach społecznościowych.
- Przekazanie wiedzy o zwiększaniu zasięgów stworzonych treści przy użyciu optymalnych formatów dostępnych na obu platformach.
- Nauczenie tworzenia komunikatów dopasowanych do konkretnego odbiorcy.
- Przedstawienie innych narzędzi, które ułatwią cały proces.
Opis przedmiotu szkolenia: 
Szkolenie ma formę warsztatową co gwarantuje nabycie praktycznych umiejętności.
Uczestnicy nauczą się:
- Wykorzystywać najpopularniejsze obecnie wśród odbiorców formaty i rodzaje publikacji na obu platformach.
- Tworzyć prompty (zapytania do Chat GPT), które pomogą w przygotowaniu jakościowych treści.
- Dodawać własny ton do wytworów AI.
- Tworzyć treści, które zatrzymają uwagę odbiorców.
- Używać ChatGPT do poszukiwania inspiracji, tworzenia scenariuszy do rolek i dłuższych video, pisania odpowiedzi na pisma i wiele więcej.
- Wykorzystywać odpowiednie formaty treści do konkretnych komunikatów.
- Przygotowywać plan komunikacji na określony czas.
- Wykorzystywać różne programy AI, które ułatwiają tworzenie treści na social media.
- Mówić do odbiorców językiem, który trafia do większości odbiorców.
- Co się zmieniło na Facebooku i Instagramie w 2025 roku?
- Dlaczego odbiorcy często nie zauważają treści instytucji?
- Język urzędowy vs. język społecznościowy – przykłady.
- Zasada „3E” – edukuj, emocjonuj, angażuj.
2. Wykorzystaj potencjał ChatGPT.
- Jak wykorzystać Chat GPT do codziennej pracy w dziale promocji i komunikacji i nie tylko!
- Jak pisać skuteczne prompt’y (polecenia do ChatGPT? – ćwiczenie.
- Dostosowanie treści AI do tonu treści instytucji – ciąg dalszy powyższego ćwiczenia.
- Jak ChatGPT może pomóc w codziennej pracy – posty, odpowiedzi, scenariusze.
3. Posty, które budują zasięg – co działa na Facebooku i Instagramie?
- Format posta informacyjnego, ogłoszenia, zaproszenia
- Najlepsze tematy postów dla instytucji – inspiracje i przykłady
- Hasztagi, godziny publikacji, częstotliwość, @tagowanie, dodawanie do ulubionych – aktualne wytyczne
- Jak pisać post, który nie wygląda jak urzędowy komunikat?
- zaproszenie na wydarzenie,
- informacja o programie wsparcia,
- ciekawostka/edukacja lokalna.
 
4. Instagram w instytucji – formaty i styl komunikacji.
- Rolki, stories, karuzele, relacje – co instytucja może tam pokazać?
- Nowości na IG, co warto dziś pokazywać na profilu instytucji.
- Pomysły na cykliczne treści (np. #WtorkiZPoradą, #ZzaKulis).
- Pomysły na rolki i podpowiedzi na ich stworzenie od ChatGPT.
5. Zautomatyzuj komunikację z odbiorcami z pomocą AI.
- Jak ustawić kalendarz postów z pomocą AI?
- Generowanie harmonogramów miesięcznych z ChatGPT.
- Odpowiedzi na komentarze i wiadomości – gotowe szablony (z ćwiczeniem).
- Inne narzędzia, które mogą w tym pomóc.
6. Kryzys w social mediach – jak reagować?
- Jak AI może pomóc stworzyć odpowiedź na trudny komentarz?
- Tabela reakcji (szablony) – ćwiczenie
- Jak zachować ludzką twarz i ton mimo urzędowej roli?
7. Podsumowanie i czas na pytania oraz dyskusję.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Jak się zgłosić?
- Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
- Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
- 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
- Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA





Comments are closed