Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Nowoczesna komunikacja instytucji publicznych w social mediach Facebook, Instagram, ChatGPT – SZKOLENIE ONLINE

  • SZKOLENIE OTWARTE
  • Wyposażenie uczestników szkolenia w konkretne umiejętności tworzenia angażujących i profesjonalnych treści na Facebooku i Instagramie z pomocą ChatGPT.
  • Nauczenie optymalizacji czasu pracy przeznaczonego na budowanie wizerunku, na komunikację i promocję instytucji w mediach społecznościowych.
  • Przekazanie wiedzy o zwiększaniu zasięgów stworzonych treści przy użyciu optymalnych formatów dostępnych na obu platformach.
  • Nauczenie tworzenia komunikatów dopasowanych do konkretnego odbiorcy.
  • Przedstawienie innych narzędzi, które ułatwią cały proces.

Opis przedmiotu szkolenia:
Szkolenie ma formę warsztatową co gwarantuje nabycie praktycznych umiejętności.
Uczestnicy nauczą się:

  • Wykorzystywać najpopularniejsze obecnie wśród odbiorców formaty i rodzaje publikacji na obu platformach.
  • Tworzyć prompty (zapytania do Chat GPT), które pomogą w przygotowaniu jakościowych treści.
  • Dodawać własny ton do wytworów AI.
  • Tworzyć treści, które zatrzymają uwagę odbiorców.
  • Używać ChatGPT do poszukiwania inspiracji, tworzenia scenariuszy do rolek i dłuższych video, pisania odpowiedzi na pisma i wiele więcej.
  • Wykorzystywać odpowiednie formaty treści do konkretnych komunikatów.
  • Przygotowywać plan komunikacji na określony czas.
  • Wykorzystywać różne programy AI, które ułatwiają tworzenie treści na social media.
  • Mówić do odbiorców językiem, który trafia do większości odbiorców.
1. Nowa era komunikacji – czego oczekują odbiorcy?

  • Co się zmieniło na Facebooku i Instagramie w 2025 roku?
  • Dlaczego odbiorcy często nie zauważają treści instytucji?
  • Język urzędowy vs. język społecznościowy – przykłady.
  • Zasada „3E” – edukuj, emocjonuj, angażuj.

2. Wykorzystaj potencjał ChatGPT.

  • Jak wykorzystać Chat GPT do codziennej pracy w dziale promocji i komunikacji i nie tylko!
  • Jak pisać skuteczne prompt’y (polecenia do ChatGPT? – ćwiczenie.
  • Dostosowanie treści AI do tonu treści instytucji – ciąg dalszy powyższego ćwiczenia.
  • Jak ChatGPT może pomóc w codziennej pracy – posty, odpowiedzi, scenariusze.

3. Posty, które budują zasięg – co działa na Facebooku i Instagramie?

  • Format posta informacyjnego, ogłoszenia, zaproszenia
  • Najlepsze tematy postów dla instytucji – inspiracje i przykłady
  • Hasztagi, godziny publikacji, częstotliwość, @tagowanie, dodawanie do ulubionych – aktualne wytyczne
  • Jak pisać post, który nie wygląda jak urzędowy komunikat?
    • zaproszenie na wydarzenie,
    • informacja o programie wsparcia,
    • ciekawostka/edukacja lokalna.

4. Instagram w instytucji – formaty i styl komunikacji.

  • Rolki, stories, karuzele, relacje – co instytucja może tam pokazać?
  • Nowości na IG, co warto dziś pokazywać na profilu instytucji.
  • Pomysły na cykliczne treści (np. #WtorkiZPoradą, #ZzaKulis).
  • Pomysły na rolki i podpowiedzi na ich stworzenie od ChatGPT.

5. Zautomatyzuj komunikację z odbiorcami z pomocą AI.

  • Jak ustawić kalendarz postów z pomocą AI?
  • Generowanie harmonogramów miesięcznych z ChatGPT.
  • Odpowiedzi na komentarze i wiadomości – gotowe szablony (z ćwiczeniem).
  • Inne narzędzia, które mogą w tym pomóc.

6. Kryzys w social mediach – jak reagować?

  • Jak AI może pomóc stworzyć odpowiedź na trudny komentarz?
  • Tabela reakcji (szablony) – ćwiczenie
  • Jak zachować ludzką twarz i ton mimo urzędowej roli?

7. Podsumowanie i czas na pytania oraz dyskusję.

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Jak się zgłosić?

  • Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
  • Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
  • 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
  • Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Nowoczesna komunikacja instytucji publicznych w social mediach: Facebook, Instagram, ChatGPT – szkolenie online

Czas trwania: 4 godziny zegarowe, w trakcie szkolenia dwie przerwy 10-minutowe.
Harmonogram: 19 listopada 2025 r., godz. 10.00 – 14.00

Comments are closed